luni, 6 iulie 2009

EXTRAORDINAR

Cat de extraordinar e cuvantul EXTRAORDINAR. Cel mai extraordinar e cand cineva foloseste acest cuvant pana cand simti ca e EX-TRA - OR -DI -NAR. Eu nu inteleg ce e atat de extraordinar. Sau poate e ceva ce se foloseste in strainatate. Aud ca in STRAINATATE totul e ca-n vis. Totul merge bine, scolile sunt EXTRAORDINARE, copiii sunt EXTRAORDINARI, parintii la fel; acolo (in aceasta strainatate) totul e posibil, angajatii sunt pozitivi, EXTRAORDINARI - nu ca la noi - unde - citez: "angajatii vor doar sa aiba un loc unde sa stea, undeva inauntru, cum ar fi un birou etc".... (n-are rost sa va relatez tot ce mi-au auzit bietele urechi). In fine. Tot ce pot sa spun ca raspuns la toate astea este "EXTRAORDINAR"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sincer? Eu chiar sper sa existe asemenea locuri si ca noi - oamenii, angajatii, romanii - sa fim mai ingramaditi decat toti. Dar am dubiile mele. Poate ca nici angajatorii nostri nu sunt tocmai EXTRAORDINARI. Poate...

4 comentarii:

Andi spunea...

De-amu iti spun Sergiu Extraordinaru' :P

tamoeta spunea...

Haha, Sergiu Extraordinaru'! Nici nu stie el cat e de extraordinar ;)

Sergiu spunea...

Nah auzi tu si la Andi...Ce mai faci mai baiete

cris spunea...

totul e extraordinar, nu? .....ce bine stiu la ce te referi!!!!
am luat un pic de pauza de la atata extraordinar, extraordinar, nu? :))