marți, 7 iulie 2009

Now we know that we know nothing

Tocmai ma uit la ceremonia dedicata lui Michael Jackson. "Now we know that we know nothing..." Asa spune cineva. Se poate. Dar nu despre asta vroiam sa scriu. Eu astept de ceva vreme ceva. Cu totii asteptam uneori sa se intample cate ceva. Ce facem ca sa se intample? Ne amagim ca facem asa si pe dincolo. Pe naiba. Nimic. N-am facut nimic. Nothing. Nada. Niente. Rien.
De ce? Pentru ca ne incredem ca viata, soarta, horoscopul - whatever that is, Dz., etc vor face sa se intample. Prin deductie logica: daca acel ceva ce trebuia sa se intample nu s-a intamplat cine e de vina? Viata, soarta, horoscopul, Dz., etc. Daca bine imi amintesc din cursurile de la facultate, asta se numeste eroare in predictie. Pentru referinte, va trimit la profu' care ne-a spus despre chestia asta. A' apropo - musai sa scriu si de facultate candva.
Stati asa: am ajuns la Moonwalk - pai cine poate sa umble pe Luna? Noi oameni buni! Hai sa punem mana de la mana cu viata, soarta, horoscopul, Dz., etc si sa umblam si noi pe Luna. De ce nu?
Am gasit raspunsul azi dimineata, citind blogul cuiva care zicea de cat de setati suntem sa rezistam la schimbare. Incepand cu mine! Eu rezist la schimbare. Cum? Pai de cand spun ca ma duc si eu la bazin si unde credeti ca sunt acum?
HAHAHA

Niciun comentariu: