duminică, 5 iulie 2009

Nasicile de club

Ati mers cu totii la club. Ati vazut cu totii ca dupa o anumita ora vin nasicile? Sunt doamnele/domnisoarele care vin frumos imbracate, de obicei intr-un combinezon sau o rochita cu ceva sclipici ori o floare mare in piept. Cand vin, vor sa stie tot clubul ca au sosit. In acest scop ele anunta in gura mare de cum au ajuns (fara ca nimeni sa-si fi exprimat curiozitatea): Fetelooooooooor, vin de la o nunta. Ce bine ca am ajuns aici!!!!!!!! La nunta era o plictiseala...................
Acestea sunt nasicile. Partenerii lor la sfarsitul noptii sunt baietii balcanici. Ei sunt baietii care se imbraca, invariabil, cu un pantalon stramtut (cat sa poata umbla) si cu un tricou cu litere mari, sclipicioase ("de firma").
Dupa ce 2-3 ore isi dau tarcoale unii altora, se cupleaza cate un baiat balcanic cu cate o nasica si punct. Seara se incheie iar noi vom revedea cuplurile de tineri fericiti pe macadam in fiecare dupa-masa la terasele din centru. Adica pe unde trece tot omul. Le place sa fie vazuti. In acest scop isi vor etala si pozele de la pregatirile pentru nunta pe unul din acele site-uri pe care cu totii le urmarim. E drept, nu e mare varietate in poze: aceleasi pozitii in tocul usii sau in fata oglinzii, dar ne-am obisnuit.
Acum ma duc la mall. Am uitat sa va spun. Si acolo sunt tot nasici si baieti balcanici. Pot fi vazuti proband frumoasele tricouri cu sclipici.
In fine: ne-am obisnuit cu peisajul acesta colorat si face parte din viata noastra. Daca nu l-am acceptat, pe buna dreptate e vina noastra. Cata DISCRIMINAREEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu: